اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر هدفمندی در زندگی معلمان مدارس کم توان ذهنی شهرکرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر هدفمندی در زندگی معلمان مدارس کم توان ذهنی شهرکرمان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر هدفمندی در زندگی معلمان مدارس کم توان ذهنی شهرکرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر هدفمندی در زندگی معلمان مدارس کم توان ذهنی شهرکرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر هدفمندی در زندگی معلمان مدارس کم توان ذهنی شهرکرمان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

با عنایت به اهمیت ارتقای بهزیستی روانشناختی در معلمان و تاثیر آن دربهبود آموزش و کارکرد این قشر مهم از جامعه، هدفاساسی از انجام این پژوهش تاثیر اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر هدفمندی در زندگی معلمان مدارس کم توان ذهنیشهرکرمان در سال ۱۳۹۴ بوده است. پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی با پیش آزمون- پس آزمون و گروه کنترل بود. جامعهمورد مطالعه شامل کلیه معلمان مدارس استثنایی شهر کرمان در سال تحصیلی ۱۳۹۴ بوده است. نمونه این پژوهش شامل ۵۰ نفر ازمعلمانی که بصورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شدندو به پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف (۱۹۸۹) پاسخ دادند و بعد از آنبطور تصادفی به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند. گروه آزمایش تحت مداخله آموزش خوددلگرم سازی براساس نظریهشوانکر (۱۹۹۹) به مدت ۱۰ جلسه ۹۰ دقیقه ای قرار گرفتند و گروه کنترل مداخله را دریافت نکردند. نتایج پس آزمون با روشتحلیل کوواریانس حاکی از این بود که اجرای مداخله خوددلگرم سازی می تواند باعث ارتقای هدفمندی در زدر زندگی معلماندر گروه آزمایش نسبت به گروه کنترل شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.