اثر بخشی مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی دانش آموزان دختر استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی دانش آموزان دختر استان تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی دانش آموزان دختر استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی دانش آموزان دختر استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی دانش آموزان دختر استان تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف ارزیابی اثر بخشی مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی دانش آموزان دختر استان تهران. روش پژوهشی آزمایشی (دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون) و جامعه آماری همه دانش آموزان دختر پایه دوره اول متوسطه بود که در سال ۹۴-۹۵ در استان تهران مشغول به تحصیل بودند . از مبان آنها به روش نمونه گیری خوشه ای، ابتدا یک دبیرستان و سپس ۳۰ نفر انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه (آزمایش و گواه) قرار گرفتند. ابزارهای سنجش، شامل پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی با زبر مقیاس های عاطفی، اجتماعی و آموزشی (سین ها و سینگ، ۱۹۹۷) و مقیاس ها خود کارآمدی عمومی (شرر و همکاران، ۱۹۸۲) بود. گروه آموزشی در ۸ جلسه ۹۰ دقیقه ای مشاوره گروهی راه حل محور شرکت کردند در حالی که گروه گواه هیچ مشاوره ایی دریافت نکردند .با استفاده از آزمون تحلیل کو واریانس، پنج فرضیه پژوهش مورد آزمون قرار گرفت نتایج نشان داد که به کارگیری مشاوره گروهی میزان سازگاری و انطباق پذیری دانش آموزان را (P<0/01) بهبود می بخشد اما در عملکرد عاطفی، تفاوت معنی داری بین گروه آزمایشی و گواه یافت نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.