وفادارسازی مشتری در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 وفادارسازی مشتری در تجارت الکترونیک دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد وفادارسازی مشتری در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی وفادارسازی مشتری در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن وفادارسازی مشتری در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

تلاش برای تعریف وفاداری بیش از آنچه تصور می شود مشکل است. مشکل اصلی تشخیص این نکته است که آیا وفاداری یک متغیررفتاری یا متغیر مربوط به نگرش است. واژه وفاداری مفاهیمی چون علاقه یا مهر، راستی و صداقت، یا تعهد را به ذهن متبادر می سازد.وفاداری مشتری مفهوم مهمی است که موجب ابقای مشتری، خرید دوباره او، و در نهایت رابطه ای بلند مدت را در پی خواهد داشت.وفاداری الکترونیک هم اشاره دارد بر نگرش مساعد مشتری نسبت به یک وب سایت که باعث تکرار خرید او، سرزدن دوباره به وبسایت و انجام معامله در آینده می گردد. این پژوهش راهکارهای وفادارسازی مشتری در فضای مجازی را مورد بررسی قرار میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.