مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
امروزه پرداختن به شرایط و عوامل مختلف و متنوعی که موجب افزایش راندمان و بهره وری امور و فعالیت های مختلف در سازمان های دولتی و خصوصی می گردد از چنان اهمیتی برخوردار گردیده است که توجه بسیاری از صاحب نظران علم مدیریت را به خود متوجه و معطوف ساخته است. در این میان صنایع کشور نیازمند برخورداری و هدایت توسط مدیرانی هستند که از سطح سواد کسب و کار و هوش مناسب در زمینه های مورد فعالیت خود باشند، بنابراین موفقیت مدیران تابع عوامل مختلفی است که می تواند موجبات رشد و توسعه بهینه را در سطوح مختلف تضمین نماید. سواد بر خلاف تعریف ساده آن، تنها به معنای توانایی خواندن و نوشتن نیست، بلکه مفهومی فراتر و هدف هایی والاتر از آن دارد. بنابراین وجود ابزار یا ابزارهایی که بتوانند قبل از ایجاد و راه اندازی کسب و کارها به مدیران و کارآفرینان و مشاوران اقتصادی کمک کند تا متوجه شوند که فردی که می خواهد کسب و کار را راه اندازی کند چقدر با مفاهیم کسب و کارآشنا است و با این اطلاعات می تواند در دنیای رقابتی دوام بیاورد حایز اهمیت است. در واقع وجود چنین ابزاری در ارتقا بهره وری کسب و کارها بسیار حایز اهمیت است. مرور جامع ادبیات تحقیق نشان می دهد برغم اهمیت غیر قابل انکار سواد و هوشمندی در حوزه کسب و کار متاسفانه شاخصی مناسب جهت سنجش سواد مدیران ایرانی وجود ندارد این موضوع در ادبیات بین الملل هم به چشم می خورد و فقر تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی ضرورت انجام تحقیقی جامع در این حوزه را آشکار می سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.