مدل سازی تصمیم گیری و ارزیابی عوامل اعتماد الکترونیکی به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی تصمیم گیری و ارزیابی عوامل اعتماد الکترونیکی به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی تصمیم گیری و ارزیابی عوامل اعتماد الکترونیکی به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی تصمیم گیری و ارزیابی عوامل اعتماد الکترونیکی به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی تصمیم گیری و ارزیابی عوامل اعتماد الکترونیکی به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در عصر حاضر با گسترش جهانی سازی ، کاربردهای فناوری اطلاعات از جمله تجارت الکترونیکی به عنوان یک راه حل نوین برای انجام معاملات آنلاین بین خریداران و فروشندگان اعم از مصرف کننده، مشتریان، خرده فروشها ، شرکتها و دولتها به امری ضروری و اجتناب ناپذیر مبدل نموده است. از انجا که انجام هر تراکنش در این محیط مستلزم اعتماد طرفین به همدیگر می باشد. لذا باتوجه به شرایط محیط الکترونیکی که فاقد دو رخداد ملاقات حضوری طرفین و امکان روییت و لمس فیزیکی مورد معامله می باشد، حصول اعتماد منجر به معامله ، توام با پذیرش رسیک به انجام خواهد رسید. این مساله، به عنوان چالش عمده در فراگیری اعتماد به تجارت الکترونیکی محسوب میشود. در سالهای اخیر ، روشهای متنوعی برای شناسایی ، مدل سازی و ارزیابی عوامل اعتماد به تجارت الکترونیکی ارایه گردیده است . در این مقاله ابتدا تصمیم گیری به تجارت الکترونیکی مدل سازی گردید و سپس ارزیابی میزان اعتماد به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی با شناسایی، معرفی و بررسی متغیرهای تاثیرگذار در تصمیم گیری انجام رسید . نتایج بررسی مورد کاربردی نشان میدهد که فاکتورهای شرکتی و مدل کسبوکار بیشترین تاثیر را بر تصمیم گیری مشتریان در اعتماد یا عدم اعتماد به تجارت الکترونیکی را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.