مدل راهبردی ارزیابی عملکرد مدیران بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل راهبردی ارزیابی عملکرد مدیران بانکی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل راهبردی ارزیابی عملکرد مدیران بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل راهبردی ارزیابی عملکرد مدیران بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل راهبردی ارزیابی عملکرد مدیران بانکی :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

در عصر کنونی تحولات شگرف دانش مدیریت وجود نظام ارزیابی را اجتنابناپذیر نموده است؛ به گونهای که فقدان نظام ارزیابی در ابعاد مختلف سازمان را، اعم از ارزیابی در استفاده از منابع و امکانات، کارکنان، اهداف و استراتژیها؛ به عنوان یکی از علایم بیماریهای سازمان قلمداد مینمایند. مسیله ارزیابی عملکرد سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. سازمانهای تجاری در گذشته تنها از شاخصهای مالی به عنوان ابزار ارزیابی عملکرد استفاده میکردند، تا اینکه کاپلان و نورتن در اوایل دهه ۱۹۸۰ پس از بررسی و ارزیابی سیستمهای حسابداری مدیریت، بسیاری از ناکاراییهای این اطلاعات را برای ارزیابی عملکرد سازمانها نمایان ساختند که این ناکارایی ناشی از افزایش پیچیدگی سازمانها، پویایی محیط ورقابت بازار بود. باید توجه داشت که هدف نهایی ارزیابی عملکرد کارکنان، مبادله اطلاعات بین ارزیاب و کارکنان در جهت جلوگیری از عملکرد نامطلوب و اصلاح آن و تشویق عملکرد مطلوب کارکنان است. به این منظور باید در طی جلسه ارزیابی دقت نمود تا در جهت نتیجهگیری از مباحث حرکت شود. بانک ها نهادهای مالی هستند که داراییها را از منابع گوناگون جمعآوری می کنند و آن ها را در اختیار بخش هایی قرار میدهند که به نقدینگی نیاز دارند. از این رو بانک ها شریان حیاتی هر کشور محسوب می شوند. به موازات ورود بانکهای خصوصی به بازارهای مالی، تقاضا برای انواع خدمات بانکی نیز افزایش چشمگیر یافته است. بانکها برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر در جهت افزایش سهم بازار و سودآوری به دنبال استفاده از انواع روش های بهبود عملکرد در جذب مشتریان هستند. در این میان ارزیابی عملکرد بانک ها از اهمیت خاصی برخورداراست و به یکی از مهم ترین فعالیتهای مدیران بانک ها تبدیل شده است. با توجه به موارد فوق الذکر، تدوین شاخص هایی یکپارچه، مطلوب و مورد پذیرش کلیه بانکها که بتواند در ارزیابی و رتبه بندی ها مورد استناد قرار گرفته و بانک ها را از ابعاد مختلف و به صورت جامع مورد ارزیابی قرار دهد از ضروریات سیستم بانکی محسوب می شود. لیکن با توجه به ماهیت سیستم بانکداری در ایران، عدم شفافیت اطلاعات در برخی بخشها، تفاوت در ساختار و نوع فعالیت بانکهای ایران در مقایسه با بانکهای بین المللی و … استفاده از مدل و شاخصهای مورد استفاده توسط بانکهای خارجی مطلوبیت لازم را نداشته و لازماست که الگویی داخلی با توجه به ماهیت و ساختار بانک های کشور تدوین و کارایی و شاخص های عملکردی طراحی شود. لذا در این مقاله با قرار دادن یکی از موسسات مالی کشور به عنوان نمونه، تلاش خواهد شد تا شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران بانک در سطوح مختلف تدوین و ارایه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.