رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شنا سایی و برر سی نقش و تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی شرکت تک ماکارون صورت گرفته ا ست. بنابراین در ابتدا ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ابعاد عملکرد بازاریابی شنا سایی شده و سپس روابط بین متغیرهای شناسایی شده در قالب یک مدل معادلات ساختاری ارایه گردیده است. برای گردآوری دادههای مربوط به سنجش متغیرهای تحقیق از دو پرسشنامه استفاده شده است. پرسشنامه مربوط مدیریت کیفیت فراگیر شامل ۲۳ پرسش و پرسشنامه مربوط به عملکرد بازاریابی شامل ۱۳ پرسش است. برای بررسی روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا استفاده شده است. برای محاسبه پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید و پایایی هر دو پرسشنامه بسیار مطلوب ارزیابی گردیده است. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران و سرپرستان و کارکنان شرکت تک ماکارون است.برای تجزیه و تحلیل دادههای گردآوری شده و تعیین روابط بین متغیرها نیز از تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری بهره گرفته شده ا ست. همچنین تجزیه و تحلیل دادههای بد ست آمده با ا ستفاده از نرم افزار آماری LISREL و SPSS صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.