داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز با پیشرفتهای تکنولوژی و توسعه سریع بازارهای جهانی، مدیریت ارتباط با مشتری به یکی از عوامل حیاتی رشدشرکتها و سازمانهای موفق امروزی مبدل شده است که به آنها در درک و پیشبینی نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه کمک میکند. دادهکاوی به عنوان یک ابزار تحلیل داده، فرآیندی است که با استفاده از انواع تجزیه و تحلیل دادهها و مدل سازی تکنیکها به شناسایی الگوها و روابط موجود در دادهها میپردازد و اطلاعات حیاتی استخراج میکند که شرکت را از طریق پردازش دادهها در پایگاه دادههای تجاری برای اخذ تصمیمات بهتر حمایت میکند. نتایج این پژوهش نشان میدهد کهCRM بر روی مشتری و بهینه سازی کسب و کار بااستفاده از روش های داده کاوی برای افزایش درجه رضایت مشتری و بهبود کارایی و سودآوری شرکت تمرکز دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.