تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه موضوع نفوذ شخصی، در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی به شکل تبلیغات شفاهی الکترونیکی گسترش یافته است. بیش از سی درصد کاربران اینترنت، محصولات را به صورت آنلاین ارزیابی می کنند و تا هفتاد درصد مصرفکنندگان در همان حال از نظرات آنلاین استفاده میکنند. از طرفی امروزه مصرفکنندگان در خرید خود توجه بیشتری به آثار و پیامدهای زیستمحیطی خرید و مصرفشان مینمایند . در واقع چنین توجهاتی نسبت به این پیامدها ، نقش بسزایی در تصمیم خرید سبز، مصرف کننده دارد . هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی )شامل جاذبه، حجم، کیفیت اطلاعات و اعتبار منبع( بر قصد خرید سبز با توجه به نقش تعدیل گری نگرش نسبت به خرید در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران است. از این رو پس از مطالعه مبانی نظری پژوهش، ابعادمتغیرهای تحقیق شناسایی شد و سپس، پرسشنامه تحقیق تهیه و در جامعه آماری توزیع و جمع آوری گردید. همچنین به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش معادلات ساختاریSEM در قالب نرم افزارSmartPLS استفاده شده است . یافته های پژوهش نشان دهنده ی آن است که تبلیغات شفاهی الکترونیکی تاثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید سبز دارد. همچنین ثابت شد که متغیر تعدیل گر نگرش نسبت به خرید، در رابطه میان تبلیغات شفاهی الکتر.ونیکی و قصد خرید سبز نقش تعدیلگری دارد. همچنین مشخص شد که سه بعد از چهار بعد استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی که عبارتند از جاذبه، اعتبار منبع و کیفیت اطلاعات ، قصد خرید سبز را تحت تاثیر قرار می دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.