بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان بوده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی، از لحاظ روش جزء تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی و از لحاظ شیوه گردآوری دادهها یک تحقیق کمی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان بانک ملت در سطح استان همدان بودند که به دلیل عدم دسترسی به تمامی آنها نامحدود درنظر گرفته شده است. حجم نمونه با برآوردی از جامعه آماری و با استفاده از جدول مورگان و کرجسی با روش تصادفی طبقه ای انتخاب شده است. به طوری که ۳۸۵ نفر از مشتریان بانک ملت در سطح استان همدان در این پژوهش انتخاب گردیدند. برای اندازهگیری مدیریت مشتری محور از پرسشنامه ۱۴ گویه ای گیب (۲۰۰۵) و برای اندازهگیری تعهد مشتری از پرسشنامه ۱۸ گویه ای لی و کانینگهام (۲۰۰۱) استفاده شده است. نتایج بدست آمده در کل نشان داد ارتباط معنی داری بین مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری وجود دارد و همچنین ابعاد مدیریت مشتری محور، از جمله جذب، حفظ و گسترش روابط با مشتری، زیرساختاری و مشتری گرایی سبب ارتقای تعهد مشتری می شوند. همچنین مولفه مشتری گرایی بیشترین ارتباط را با تعهد مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.