بررسی استنباط ادراکی مشتریان از کیفیت خدمات اینترنتی و تاثیر آنها بر رضایت، نگرش و رفتار مشتریان در شعب بانک کشاورزی شهرستان کهگیلویه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی استنباط ادراکی مشتریان از کیفیت خدمات اینترنتی و تاثیر آنها بر رضایت، نگرش و رفتار مشتریان در شعب بانک کشاورزی شهرستان کهگیلویه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی استنباط ادراکی مشتریان از کیفیت خدمات اینترنتی و تاثیر آنها بر رضایت، نگرش و رفتار مشتریان در شعب بانک کشاورزی شهرستان کهگیلویه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استنباط ادراکی مشتریان از کیفیت خدمات اینترنتی و تاثیر آنها بر رضایت، نگرش و رفتار مشتریان در شعب بانک کشاورزی شهرستان کهگیلویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی استنباط ادراکی مشتریان از کیفیت خدمات اینترنتی و تاثیر آنها بر رضایت، نگرش و رفتار مشتریان در شعب بانک کشاورزی شهرستان کهگیلویه :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروز است و بانکها به عنوان یکی از مهمترین سازمانهای خدماتی،هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیتهای اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. مدیران سازمانهای خدماتی آگاهند که کیفیت برتر موجب عملکرد بهتر میشود و مزایایی چون وفاداری مشتریان، پاسخگویی به نیازهای آنها، رشد سهم بازار و بهرهوری برای سازمانها به ارمغان میآورد. هدف از این تحقیق بررسی استنباط ادراکی مشتریان از کیفیت خدمات اینترنتی و نقش آنها بر رضایت، نگرش و رفتار مشتریان میباشد. جامعه مورد نظر تحقیق مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کهگیلویه بوده که نمونه انتخابی ۳۵۱ نفر میباشد. این نمونه به صورت تصادفی و در دسترس از جامعه انتخاب شده است. روش گردآوری دادهها کتابخانهای و میدانی بوده و ابزار اندازه گیری پرسشنامه میباشد. روایی پرسشنامه تحقیق درحد قابل قبول تایید گردیده است و پایایی پرسشنامه نیز از طریق آلفای کرونباخ تایید گردیده است. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها تاثیر مثبت و معنادار کیفیت خدمات الکترونیکی بر روی ارزیابی رضایت مشتریان را تایید میکند. میزان ادراک کیفیت خدمات الکترونیکی بر روی وفاداری و نگرش مشتریان به استفاده از وبسایت اینترنتی تاثیر مثبت و معناداری دارد. وفاداری و رضایت مشتریان بر روی نگرش آنها به استفاده از وبسایت تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین میزان ادراک کیفیت خدمات الکترونیکی برروی نیات رفتاری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری نداشته و وفاداری مشتریان بر نیات رفتاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. میزان رضایت و ارزیابی مشتریان بر نیات رفتاری تاثیر مثبت و معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.