رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان :
توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی رابطه بین باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان، در حجم ۶۶ صفحه و در قالب فایل word قابل ویرایش.
بخشی از متن:
رضایت شغلی؛ احساس مطلوب، مثبت و خوشایندی است که افراد از شغل خود دارند.رضایت شغلی ماحصل تاثیر و تاثر عوامل زیادی، نظیر نیازها، علائق، انگیزه، نگرش و شخصیتهای افراد از یک طرف و مختصات شغلی نظیر معنادار بودن، جو سازمانی، محیط کار، مدیریت و… میباشد.
در این رابطه نظریههای متنوعی ارائه شده که هر کدام بنحوی ابعاد مختلف را در مورد تمایلات و انگیزهها و نگرشهای انسانها در محیط سازمانی مطرح نمودهاند به عنوان مثال میتوان تئوریهای انگیزش (محتوایی، فرایندی، تقویت) و مباحث نگرش را …
رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان
فهرست مطالب:
(۲-۱) رضایتمندی شغلی
(۲-۱-۱) مقدمه
(۲-۱-۲) تعاریف رضایتمندی شغلی
(۲-۱-۳)اهمیت رضایت شغلی
(۲-۱-۴) عوامل موثر بر رضایت شغلی
(۲-۱-۵)پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی
(۲-۱-۶) نظریه های رضایت شغلی
(۲-۲) باورهای خودکارآیی
(۲-۲-۱) مقدمه
(۲-۲-۲) مفهوم خودکارآیی
(۲-۲-۳) ابعاد خودکارآیی ادراک شده
(۲-۲-۴) منابع باورهای خودکارآیی
(۲-۲-۵)خودکارآیی و تنیدگی
(۲-۲-۶) ویژگیهای افراد خودکارآمد
(۲-۳)تضمین سازمانی
(۲-۳-۱)مقدمه
(۲-۳-۲) تعاریف و مفاهیم تضمین سازمانی
(۲-۳-۳)دلایل توجه به تضمین سازمانی
(۲-۳-۴)عوامل مؤثر بر تضمین سازمانی
(۲-۳-۵)اهمیت تضمین سازمانی
(۲-۳-۶)پیامدهای رفتاری و نگرشی تضمین
(۲-۳-۷)انواع تضمین:
(۲-۳-۸)مدل سه بعدی تضمین سازمانی از دیدگاه آلن و مایر
(۲-۳-۹)پیش شرطها یا عوامل تعیین کننده تضمین سازمانی
(۲-۳-۱۰) دیدگاههایی درمورد کانونهای تضمین سازمانی
(۲-۳-۱۱)تضمین سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی:
(۲-۳-۱۲)الگوهای چند بعدی
(۲-۴) پیشینه ی مطالعاتی در داخل و خارج ایران
(۲-۴-۱) پیشینه تحقیق در داخل ایران
(۲-۴-۲) پیشینه تحقیق در خارج از ایران
منابع
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.