تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی در صنایع پردازشی (تولیدی) لبنی در استان همدان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

به دلیل شرایط در بازار و در جهان کار و تجارت کسب پیچیده تر می شود، این نیاز به اصلاح، بهبود و همچنین به روز رسانی نگرش بازاریابی در میان تولیدکنندگان و بازاریابان دارد. این نیاز فوری برای انتخاب و تعیین استراتژی به منظور دستیابی به اهداف است استراتژی به معنی طرح جامع و اصلی در واحد تولیدی است که راه رسیدن به اهداف را آشکار می کند. از سوی دیگر، چنان چه درک پردازش و تولید به سمت بازار باشد، نرخ اتلاف زیان کاهش می یابد. این مطالعه مربوط به صنایع تولیدی و پیدا کردن استراتژی های مهم مناسب است در این راستا، پژوهش حاضر به دنبال بررسی بازار و استراتژی های بازاریابی در صنایع تولیدی است جامعه مورد مطالعه در این تحقیق شامل تولیدکنندگان خرده فروشان و مصرف کنندگان از صنایع لبنی در استان همدان است اطلاعات مورد نیاز برای این مطالعه با استفاده سه گروه از پرسشنامه در ارتباط است تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری به عنوان روش آماری تحقیقات استفاده شده است خروجی نرم افزار Lisrel و Amos برای مطالعه متغیرهای مورد استفاده قرار گرفته است استراتژی های بازاریابی عمومی و مشترک در بخش نتایج تعریف شده و هریک با شرایط بازار صنایع تولیدی لبنیان در استان همدان مورد مقایسه قرار گرفته، و استراتژی های بازاریابی قابل قبول و غیر قابل قبول در مقایسه ها به طور جداگانه مشخص شده است در پایان، چندین پیشنهاد برای استفاده از استراتژی ها و انجام تحقیقات آینده ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.