تاثیر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر ساری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر ساری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه بررسی تایر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی، شعب بانک صادرات شهر ساری می باشد. این پژوهش از لحا ظهدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری داده ها، توصیفی – پیمایشی است ابزار جمع آوری داده ها این پژوهش، پرسشنامه ای مشتمل براطلاعات دموگرافیکی و نیز سوالات مربوط به سنجش متغیرهای پژوهش بوده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران و کارکان شعب بانک صادرات در سطح شهرسازی به تعداد ۲۷۵ نفر تشکیل داده اند. که حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۶۰ نفر به دست آمد. روش نمونه گیری آن تصادفی ساده است داده ها پس از گردآوری و طبقه بندی، توسط نرم افزار ۲۲ SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج مطالعه نشان داد که طرح های مشتری محور تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.