بررسی تاثیر نوآوری محصول در توفیق برند با تاکید بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت کاله آمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نوآوری محصول در توفیق برند با تاکید بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت کاله آمل دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نوآوری محصول در توفیق برند با تاکید بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت کاله آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نوآوری محصول در توفیق برند با تاکید بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت کاله آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نوآوری محصول در توفیق برند با تاکید بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت کاله آمل :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

نوآوری محصول عامل مهمی در توفیق برند می باشد و یکی از مهم ترین شاخص های کلیدی موفقیت و توفیق برند در توانایی و قابلیت یک کسب و کار ارزش ویژه برند قوی است. با وجود اهمیت نوآوری محصول در توفیق نام تجاری و رقابت پذیری میان کسب و کار، تحقیقات محدودی ارتباط ان را با ارزش ویژه برند بررسی کرده است هدف از این تحقیق بررسی تاثری نوآوری محصول در توفیق برند باتاکید بر ارزش ویژه برند شرکت کاله می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نحوه جمعآوری داده ها، توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی و مبنی بر معادلات ساختاری است جامعه اماری تحقیق حاضر کلیه مشتریان شرکت کاله در شهر بابل می باشند که پس از نمونه گیری به روش تصادفی ساده تعداد ۳۸۵ پرسشنامه گردآوری شد. از پرسشنامه ای که توسط هانایشا ۲۰۱۶ طراحی گردیده است برای اندازه گیری و سنجش متغیرهای پژوهش استفاده شده است روایی پرسشنامه تایید و پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید واقع شد داده ها با استفاده از نرم افزارهای spss و LISREL مورد آزمون قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از آن است که نوآوری محصول بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین نوآوری محصول از میان ابعاد ارزش ویژه برند بیشترین اثرگذاری را به ترتیب بر رهبری برند، تصویر برند، وفاداری برند و آگاهی برند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.