بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی مطالعه موردی: واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی مطالعه موردی: واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی مطالعه موردی: واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی مطالعه موردی: واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی مطالعه موردی: واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شرکت هایی که سطح بالایی از گرایش به کارآفرینی دراند، به طور مداوم تمایل بیشتری به نظارت بر محیط های عملیاتی خود در راستای کشف فرصت های جدید و تقویت مزیت رقابتی خود دارند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و زا لحاظ نحوه جمع آوری داده ها، توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی و مبتنی بر معادلات ساختاری است جامعه آماری تحقیق، شامل تمامی کارکنان واحدهای تولیدی صنایع لبنی استان مازندران می باشند، که پس از نمونه گیری به روش تصادفی ساده تعداد ۳۵۰ پرسشنامه گردآوری شد. از پرسشنامه های بازاریابی کارآفرینانه فیوری و همکاران ۲۰۱۳ و مزیت رقابتی ح سینی ۱۳۹۰ برای سنجش و اندازه گیری متغیرها استفاده شده است روایی پرسشنامه تایید و پایایی آن نیز با استفاده از ازمون الفای کرونباخ مورد تایید واقع شد. داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL مورد آزمون قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از آن است که بازاریابی کارآفرینانه بر مزیت رقابتی تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین از میان ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بیشترین اثرگذاری را به ترتیب فرصت هوشیاری، نوآوری معطوف به مصرف کننده، مدیریت ریسک و ایجاد ارزش بر مزیت رقابتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.