بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی بر عملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی بر عملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی بر عملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی بر عملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی بر عملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در صنایع خدماتی که ارایه ی خدمات مستلزم برقراری ارتباط و تعامل با مشتری است، رضایت کلی مشتریان مبتنی بر چگونگی رویارویی و تجربه ی آنان از سازمان است. لذا جای تعجب نیست که شرکت ها منابع قابل توجهی را صرف اندازه گیری و مدیریت رضایت مشتری می کنند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی برعملکرد مالی شعب بانک سپه شهرستان ساری می باشد این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش انجام پژوهش ، توصیفی است، جامعه آماری این پژوهش کارکنان و مدیران شعب بانک سپه شهرستان ساری می باشد که تعداد کل آنان ۱۵۰ نفر می باشند. برای نمونه گیری در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است که پس از نمونه گیری تعداد ۱۱۰ پرسشنامه گردآوری شد. پرسشنامه این تحقیق از ترکیب پرسشنامه کریمی ۱۳۹۳ و نارو و اسلاتر ۱۹۹۰ برای سنجش متغیرهای مستقل بازاریابی رابطه مند و فرهنگ بازارگرایی و همچنین پرسشنامه استانلند و همکاران ۲۰۱۱ برای سنجش متغیر وابسته عملکرد مالی استفاده شده است روایی پرسشنامه تایید و پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید واقع شد داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS22 و LISREL8.5 مورد آزمون قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از آن است که اولا بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن به ترتیب بیشترین تاثیر: نظارت بر روابط، عوامل اجتماعی، تبادل اطلاعات و فعالیت های فروش بر عملکرد مالی شعب بانک سپه موثرند و ثانیا فرهنگ بازارگرایی و ابعاد آن نیز به ترتیب بیشترین تاثیر مشتری گرایی، رقابت گرایی و هماهنگی بین بخشی برعملکرد مالی شعب بانک سپه اثری مثبت معنادار دارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.