بررسی ارزش ویژه برند، هویت برند و طنین برند در بانک های خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارزش ویژه برند، هویت برند و طنین برند در بانک های خصوصی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارزش ویژه برند، هویت برند و طنین برند در بانک های خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارزش ویژه برند، هویت برند و طنین برند در بانک های خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارزش ویژه برند، هویت برند و طنین برند در بانک های خصوصی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق ارزیابی پیامدهای خصوصی سازی از نقطه نظر ارزش ویژه برند هویت محور می باشد تشدید رقابت در نظام بانکداری ایران بانک های بزرگ را در مقابل راهبردهیا پارتیزانی بانک های کوچک آسیب پذیر نموده است یکی از نکات مهم حفظ ارتباط بین برند بانک با مشتریان در حفظ سهم بازار بانک های موجود است یکی از شاخص های قوت ارتباط بانک با مشتریان طینبن برند آن است در این پژوهش تلا شد تا عوامل تعیین کننده ارزش ویژه ی برند، هویت برند و طنین برند بانک مهر مورد بررسی قرار گیرد. ۳۸۳ پرسشنامه به روش سهمیه بندی در بین مشتریان شعب بانک مهر بعنوان نمایده بانک های خصوصی در سطح شهر رشت توزیع و به روش خود گزارشی تکمیل شد. یافته های پژوهشی نشان داد که برجستگی برند، عملکرد برند، تصویر برند، احساسات برند و قضاوت برند بر طنین برند بانک مهر اثر مثبت دارد تحقیقات تکمیلی نشان می دهد که الویت ابعاد ویژه بانک مهر به ترتیب عبارت است از: تصویر، طنین، برجستگی، احساسات، عملکرد و قضاوت برند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.