بررسی اثر تبلیغات و هدایای تبلیغاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر تبلیغات و هدایای تبلیغاتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر تبلیغات و هدایای تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر تبلیغات و هدایای تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر تبلیغات و هدایای تبلیغاتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مبحث تبلیغات و بازاریابی چنان توسعه یافته که به یکی از فرایندهای مدیریت بازار تبدیل شده است این مقاله به بررسی تبلیغات و هدایای تبلیغاتی از جنبه های گوناگون می پردازد. به راستی تبلیغات یک جادو است. کالایی شناسانده می شود که به منظور رفع یک نیاز اولیه یا ثانویه تولید شده است اگر کار به همین شناسایی ساده و مختصر ختم می شود تمامی عناوین تبلیغاتی به ذکر یک سطری نام و مشخصات کالا در جراید یا رسانه های دیداری ، شنیداری بسنده می کردند تبلیغات کاری است که در ان فروشنده یا تولید کننده سعی می کند به روشی خلاقانه خریدار بالقوه را از تولید یک محصول آگاه کند، یکی از معمول ترین این روش ها استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد . هدایای تبلیغاتی ابزار مناسبی است که سبب ایجاد انگیزش در مشتریان و سوق آنها به سوی خرید کالا می شود با توجه به افزایش رقابت بین تولیدکنندگان که حضور در نمایشگاه های مختلف فروش را تا حد زیادی افزایش می دهد و منجر به ایجاد شهرت می شود، هدایای تبلیغاتی که در کنار محیط فیزیکی مطلوب می تواند باعث بوجود آمدن یک رویکرد عاطفی و در نهایت قصد خرید مصرف کنندگان مصرفی را افزایش دهد نتایج نشان می دهد هدایای تبلیغاتی هوشمندانه و محیط فیزیکی که آن هدیه عرضه می شود در کنار هم اثربخشی تبلیغات را افزایش میدهد شواهد نشان می دهد تبلیغات غلط می تواند، عملا میزان فروش یک شرکت را کاهش دهد. در بررسی تاثیر رنگ ها بر روی مشتری، نتایج نشان میدهد رنگ ها نه فقط از لحاظ انتخاب بلکه از نظر تناسب با مشتریان موردنظر حایز اهمیت می باشند، امروزه با پیشرفت علم تبلیغات، پیام پنهانی در لای ظاهر آراسته تعبیه می شود که از خلال آن خرید کالای موردنظر یا ظرایف روانشناختی همراه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.