نیاز سنجی پژوهشی پژوهش سرای آموزش و پروش شهرستان رباط کریم دوره متوسطه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نیاز سنجی پژوهشی پژوهش سرای آموزش و پروش شهرستان رباط کریم دوره متوسطه اول دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نیاز سنجی پژوهشی پژوهش سرای آموزش و پروش شهرستان رباط کریم دوره متوسطه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نیاز سنجی پژوهشی پژوهش سرای آموزش و پروش شهرستان رباط کریم دوره متوسطه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نیاز سنجی پژوهشی پژوهش سرای آموزش و پروش شهرستان رباط کریم دوره متوسطه اول :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به نیازسنجی پژوهشی پژوهش سرای آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در دوره اول متوسطه میپردازد. بر این اساس روش تحقیق این پژوهش از نظر داده ها کمی، و از نظر اهداف کاربردی، و از نظر نوع مطالعه پیمایشی است. جامعه آماری مورد پژوهشحاضر را کلیه مدیران، معلمان و کارشناسان حوزه ستادی آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی ارشد به بالا، بهتعداد ۱۹۰ نفرشامل ۱۰۰ نفرزن، ۹۰ نفرمرد تشکیلخواهدداد. از بین این جامعه یک گروه نمونه با حجم ۱۲۳ نفر بر اساس نمونه برداری در دسترس انتخاب و پرسشنامه ۱۰ سوالی محقق ساخته تشکیل میدهد. این پرسشنامه به مدد مطالعات ملی و جهانی و مصاحبه باخبرگان است. پیوستار این پرسش نامه ۱ الی ۷ است که ۱ بیانگر حداقل و ۷ بیانگر حداکثر مقبولیت آن سوال نزد آزمودنی است. سپس پاسخ آزمودنی، دستی محاسبه و در بسته نرم افزاری spss رایانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. مانند رسم جداول توزیع فراوانی،نمودارها و جداول مشخصههای آماری از آزمونهای آماری موسوم به خی دو تک متغیره، فریدمن وآزمون t دو گروه مستقل استفاده گردید. نتایج بهدست آمده از آزمون خی دو بیانگر این موضوع است که همه نیازهای پژوهشی شناسایی شده به منظور انجام پژوهش هایمرتبط با حوزه متوسطه اول ، از نظر مدیران، معلمان و مدرسان پژوهش سرای شهرستان رباط کریم تایید شده است این بدان معناست که این مباحث می توانند به عنوان موضوعات پژوهشی مورد بررسی قرار گیرند. مقدار آماره خی دو در دوره متوسطه اول برابر با ۲۴ / ۲۲۳و سطح معناداری آن برابر با ۰۰۱ / ۰ می باشد. بنابراین با ۹۹ % اطمینان می توان گفت که مولفه های مطرح شده در رده های مختلف قرار دارند. با توجه به میزان t دوگروه مستقل به دست آمده و سطح معنی داری ) ۰۵ / ۰ = آلفا( در بین دو گروه زن و مرد تفاوت معنادار وجود دارد و زنان اعتقاد دارند که برخی از این نیازهای پژوهشی شناسایی شده از اهمیت فوق العاده تری برخوردارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.