بررسی رابطه ی ریسک درک شده ی مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیک بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی ریسک درک شده ی مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیک بانکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی ریسک درک شده ی مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیک بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی ریسک درک شده ی مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیک بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی ریسک درک شده ی مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیک بانکی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این تحقیق می خواهیم به بررسی رابطه بین ریسک درک شده مشتر ی و میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک تجارت بپردازیم. تحقیق دارای یک فرضیه اصلی با عنوان: بین ریسک درک شده مشتری و میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک ارتباط معناداری وجود دارد، می باشد. و شش فرضیه فرعی که رابطه بین ریسک درک شده مالی، ریسک درک شده زمانی، ریسک درک شده کارآیی، ریسک درک شده اجتماعی، ریسک درک شده امنیتی و ریسک درک شده حریم خصوصی را با میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را بررسی می کند. نتایج نشان داد که همه شش فرضیه فرعی و فرضیه اصلی دارای رابطه معناداری هستند اما اول ویت بندی مهمترین متغیرهای ریسک درک شده مشتریان برای استفاده از میزان استفاده ازخدمات الکترونیکی شعب بانک تجارت در استفاده از خدمات الکترونیکی در بین شش عامل مورد سنجش، ریسک حریم خصوصی بیشترین نمره را کسب کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.