بررسی تاثیر مولفه های اجتماعی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مولفه های اجتماعی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مولفه های اجتماعی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مولفه های اجتماعی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مولفه های اجتماعی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

برندسازی شخصی )Branding Personal )فرایندی است که توسط آن، افراد و تخصصشان مثل برندهای تجاری عالمتگذاری میشوند. برند شخصی منجر به یک احساس منحصربه فرد، به یاد ماندنی و ایدهآل در صاحب برند و مخاطبانش میشود. از این رو شناخت این حوزه و ابعاد آن موثر برای حضور در فضاهای رقابتی با تنوع کارکردهای مدیریت و همچنین، چند منظوره شدن فعالیتها تبدیل به یکی از مهمترین الزامات توسعه مهارتهای فردی شده است. با چنین پیش زمینهای، پژوهش حاضر در پی آن است تا تاثیر مولفههای موثر بر برند شخصی )Branding Personal )مبتنی بر شایستگیهای فردی را در قالب مولفههای اجتماعی بررسی نماید. دادههای گردآوری شده بر حسب نمونه، به ۹۴ نفر از افراد صاحب برند کشور) ایران( در سال۱۳۹۲ ،از طریق پرسشنامه محقق ساز، با استفاده از روش مدل سازی معادالت ساختاری و نرم افزار SmartPLS ارایه و نتایج آن تحلیل گشته و مدل نهایی ارایه گردیده است. پایایی این پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۷۹.۰ محاسبه شد و همچنین برای محاسبه روایی از روایی سازه استفاده شد که نتاج بیانگر روا بودن ابزار تحقیق بود. نتایج پژوهش حاکی از برازش مناسب مدل مبنی بر تاثیر ابعاد مولفه ی اجتماعی، شامل؛ جمعیت شناختی، سطوح خانوادگی و هنجارهای اجتماعی بر برند شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی در حوزههای دانش، مهارت و نگرش میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.