مقایسه اثر بخشی تدریس مبتنی بر نظریه طرح واره در پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثر بخشی تدریس مبتنی بر نظریه طرح واره در پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثر بخشی تدریس مبتنی بر نظریه طرح واره در پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثر بخشی تدریس مبتنی بر نظریه طرح واره در پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثر بخشی تدریس مبتنی بر نظریه طرح واره در پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح واره درتدریس توابع مثلثاتی از مباحث در ریاضی دوم دبیرستان انجام شد.جامعه آماری عبارت بود از کلیه دانش آموزان پسر پایه دوم دبیرستان شهرتهران که در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل بوده اند برای انتخاب نمونه این پژوهش از نمونه گیری طبقه ای استفادهشد و نهایتا یک مدرسه به صورت تصادفی انتخاب گردید. این مدرسه دوکلاس پایه دوم دبیرستان داشت و کلاس ها نیز به صورت تصادفی به گروهآزمایش و کنترل اختصاص یافت به منظور برآورد پایایی نتایج از روشبازآزمایی استفاده شد که ضریب پایایی ۰/۶۹ محاسبه گردید برای تحلیل داده ها از آزمون t گروه های مستقل استفاده شد و نتایج نشان داد میانگین نمرات پس آزمون دانش آموزان دو گروه کنترل و آزمایش در سطح اطمینان%۹۵، تفاوت معنی داری داشته و دانش آموزانی که با روش مبتنی بر نظریهطرحواره آموزش دیده اند از نمرات بالاتری در پس آزمون بر خوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.