مدلسازی یادگیری فردی شده در مدارس ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی یادگیری فردی شده در مدارس ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی یادگیری فردی شده در مدارس ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی یادگیری فردی شده در مدارس ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی یادگیری فردی شده در مدارس ایران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر مدلسازی یادگیری فردی شده در مدارسایران بود. این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعهآماری این پژوهش متخصصان تعلیم و تربیت بودند که در زمینهفردی سازی یادگیری تالیفات معتبر داشتند. برای نمونه گیری۵۰۰ نفر، به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.برای گردآوریداده ها از پرسشنامه مولفه های یادگیری فردی شده (=۰/۷۲۶)برای تحلیل داده ها از آزمون های فریدمن، تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل عاملی تاییدی و شاخص های برازش استفادهشد. نتایج نشان می دهد که تدریس با ۴ عامل، برنامه ریزی با ۴عامل، خانواده و تعامل با ۳ عامل و محیط و فرصت با ۳ عاملاصلی ترین مولفه های فردی سازی یادگیری می باشند. همچنیننتایج بدست آمده با توجه به مهمترین شاخص های برازش کایاسکویر در این مدل ۲/۸۹۸ بدست آمد، RMSEA در این مدل ۰/۰۷۶ بدست آمد، ۰/۰۴۱PMR بدست آمد، CFI, CFI, NFI و IFI در این مدل ۰/۹ بدست آمد، نشان می دهد که مدل از کفایت لازم برای اجرا برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.