بررسی رابطه بین هویت برند با اعتماد و توسعه وفاداری به برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین هویت برند با اعتماد و توسعه وفاداری به برند دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین هویت برند با اعتماد و توسعه وفاداری به برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هویت برند با اعتماد و توسعه وفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین هویت برند با اعتماد و توسعه وفاداری به برند :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین هویت برند بااعتماد و توسعه وفاداری به برند صورت گرفته است. روشتحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماریاین تحقیق، نامحدود بوده و شامل تمامی مشتریان بانککشاورزی شهر ایلام می باشد. و نمونه گیری نیز به روشتصادفی ساده انجام گرفته است که با استفاده از فرمولکوکران تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان حجم نمونه انتخابشده اند. تجزیه و تحلیل داده های تحقیق به روشتوصیفی و استنباطی با کمک نرم افزار SPSS موردآزمون قرار گرفت. نتایج تحقیق حاکی از برازش مناسبمدل پیشنهادی بوده و یک رابطه معنادار و مستقیم بینمتغیر هویت برند با متغیرهای اعتماد به برند و توسعهوفاداری به برند مشاهده شد. همچنین مشخص شداعتماد به برند به صورت مستقیم و معنادار بر توسعهوفاداری به برند تاثیر می گذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.