عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعاتی مشتریان ایران خودرو شهرستان دورود)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعاتی مشتریان ایران خودرو شهرستان دورود) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعاتی مشتریان ایران خودرو شهرستان دورود)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعاتی مشتریان ایران خودرو شهرستان دورود)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعاتی مشتریان ایران خودرو شهرستان دورود) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل پیشرفت های فناوری، کسب و کارها دگرگون شده و به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود. تجارت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی یکی از مشهودترین تمایلات در اقتصاد دیجیتالی است. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد که سازمان تجاری با رقبای بیش تری مواجه است و وفاداری مشتریان کم تر است. لذا در تجارت الکترونیکی، جذب، کسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمان تجاری مسیله ای مهم ودشوار است. هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک بوده است، روش این پژوهش توصیفی مقطعی بوده و جامعه آماری این پژوهش، ۱۸ نفر از مشتریان لوازم یدکی محصولات ایران خودرو که در سال ۱۳۹۵ به صورت اینترنتی اقدام به خرید محصول کرده بودند مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته با ۳۹ سوال گزینه ای بود. نتایج تحلیل های آماری بیانگر این است که رضایت مندی مشتریان از خرید خود به صورت اینترنتی در حد متوسطی قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.