روشی نوین برای بهبود توصیه گر دوستی شبکه اجتماعی Facebook با مکانیسم ارزیابی اعتماد مبتنی بر منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روشی نوین برای بهبود توصیه گر دوستی شبکه اجتماعی Facebook با مکانیسم ارزیابی اعتماد مبتنی بر منطق فازی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روشی نوین برای بهبود توصیه گر دوستی شبکه اجتماعی Facebook با مکانیسم ارزیابی اعتماد مبتنی بر منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روشی نوین برای بهبود توصیه گر دوستی شبکه اجتماعی Facebook با مکانیسم ارزیابی اعتماد مبتنی بر منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روشی نوین برای بهبود توصیه گر دوستی شبکه اجتماعی Facebook با مکانیسم ارزیابی اعتماد مبتنی بر منطق فازی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شبکههای اجتماعی سرویسهای برخطی هستند که تعاملات و روابط زندگی واقعی را شبیهسازی میکنند. همگام با برقراری ارتباط میان افراد نیاز است تا اعتماد بین کاربران نیز به وجود بیاید و اعتماد در اینگونه شبکهها به یکی از دغدغههای اصلی مردم تبدیلشده است و همه کاربران علاقه دارند تا حریم شخصی آنها توسط دیگران نقضنشود. مطالعات بسیار و مختلفی نشان دادهاند که استفاده از مقولهی اعتماد در شبکهی اجتماعی میتواند پیشنهادات را بهبود بخشد. در این مقاله سعی داریم تا شکافها و محدودیتهایی بین حوزه رسمی اعتماد و کاربرد آن در شبکههای اجتماعی را مرتفع سازیم. در این مقاله روشی بر مبنای دستهبندی فازی برای ارزیابی اعتماد ارایهمیگردد. بدین منظور، این تحقیق دو عامل علاقهمندی مرتبط با پدیدههای اجتماعی را که در شبکههای اجتماعی رخ میدهد را ترکیب میکنند که این دو عامل اصل هموفیلی و درجه جدایی میباشد که به ترتیب بیانگر چگونگیتمایل افراد مشابه به همکاری و پیوند با یکدیگر و احتمال آشنا بودن دو فرد تصادفی به هم میباشد. همچنین در این تحقیق از بیانهای زبانشناختی منطق فازی مانند )پیوندهای( قوی/ضعیف برای ارزیابی اطلاعات برای رسیدن به تصمیم در مورد اعتماد بکار میرود. درنهایت تصمیم در مورد معیار پیشنهادی اعتماد و کاربرد آن برای بهبود توصیهها، به همراه مطالعهی ارزیابی بر اساس دادههای شبکه اجتماعی Facebook ارایه گردیده است که نتایج بیانگر کارایی مناسب روش پیشنهادی میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.