بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه بدلیل پیشرفتهای فناوری، کسبوکارها دگرگون شده و به سمت الکترونیکی شدن پیش میرود. تجارت الکترونیکی یکی از گستردهترین کاربردها در اقتصاد الکترونیکی است. لذا تکمیل زیرساختهای مورد نیاز توسعه تجارت الکترونیکی توسط دولت و شناسایی اولویتهای مشتریان و میزان مطلوبیت ویژگیهای فروشگاههای اینترنتی توسط سازمان های تجاری مسایلیمهم و دشوار است. در این مقاله به بررسی رابطه میان استفاده از تجارت الکترونیکی و متغیرهای مهمی چون عوامل فناوری، عوامل خرید و عوامل محصول و تاثیر زیرساختها بر تجارت الکترونیکی پرداخته میشود. این مقاله بر اساس آمارهای معتبر در فاصله زمانی سالهای میلادی ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ طراحی شده است. یافتهها حاکی از آن است که به منظور جذب و حفظ مشتری باید رفتار آنها به خوبی شناخته شود و برای توسعه تجارت الکترونیک ساختارهای زیر بنایی از جمله اینترنت با سرعت بالا و با هزینه کم فراهم شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.