ارایه رویکردی تلفیقی به منظور ارزیابی وبسایت های تجاری با بهره گیری از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه: وبسایت خطوط هوایی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه رویکردی تلفیقی به منظور ارزیابی وبسایت های تجاری با بهره گیری از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه: وبسایت خطوط هوایی) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه رویکردی تلفیقی به منظور ارزیابی وبسایت های تجاری با بهره گیری از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه: وبسایت خطوط هوایی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه رویکردی تلفیقی به منظور ارزیابی وبسایت های تجاری با بهره گیری از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه: وبسایت خطوط هوایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه رویکردی تلفیقی به منظور ارزیابی وبسایت های تجاری با بهره گیری از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه: وبسایت خطوط هوایی) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه رشد قابل توجه و روزافزون حوزه تجارت الکترونیک، تقریبا تمامی صنایع را به گونه های مختلف تحت تاثیر قرار داده وبسیاری از فرایندهای سازمانی را دستخوش تغییر کردهاست. یکی از شایعترین و ملموس ترین تغییرات این حوزه را می توان درکانال های ارتباطی سازمانها با مشتریانشان مشاهده نمود. امروزه وب سایت ها بخش قابل توجهی از ارتباط سازمان ها با مشتریانشان را تشکیل می دهند. استفاده از وب سایت ها علاوه بر کاهش هزینه، باعث کاهش عدم قطعیت، تسهیم اطلاعات، محصولات و ایجاد کانال های بازاریابی موثر می شود. بنابراین مساله کیفیت این وب سایت ها موضوع مهمی است که باید در نظر گرفته شود. بررسی ها نشان می دهد سه رویکرد غالب برای سنجش کیفیت وب سایت ها وجود دارد که شامل رویکرد سیستم های اطلاعاتی، بازاریابی و رویکرد تلفیقی می باشد. کیفیت یک وبسایت تحت تاثیر عوامل و معیارهای متعددی قرار دارد که همین مساله ارزیابی آن را با پیچیدگی همراهکرده است. از این رو در این تحقیق با استفاده از روشهای تصمیم گیری چندمعیاره، و در نظر گرفتن رویکرد تلفیقی شامل هر دورویکرد سیستم های اطلاعاتی و بازاریابی، مدلی مشتمل بر ۱۷ معیار، برای ارزیابی وبسایتهای خطوط هوایی کشور ارایه شده است. دراین تحقیق از روش دیمتل فازی برای تعیین وزن معیارها و از روش مالتی مورا فازی برای ارزیابی گزینه ها استفاده شده است. نتایجنشان میدهد ارزش افزوده بالا و خدمات شخصی سازی شده مهمترین معیارهای ارزیابی کیفیت وبسایتهای هواپیمایی از نگاه خبرگانبوده و شرکت هواپیمایی ماهان مجموعا بهترین عملکرد را در این زمینه داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.