مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش را ه بردهای ایدگیری خود تنظیمی و حل مسیله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان اهمالکار :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

دانش آموزان به عنوان رکن اساسی نظام آموزش و پرورش همیشه در اولویت برنامه ها قراردارند و پیشرفت همه جانبه آنها ازاهداف متعالی این سازمان است. هدف از انجام این پژوهش مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و مهارتحل مساله بر مسیولیت پذیری دانش آموزان دختر اهمالکار دوره متوسطه اول شهر دیواندره در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ بود. جامعهآماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر اهمالکار مدارس متوسطه دوره اول سطح شهر بود. نمونه گیری بر اساس جدولمورگان و به روش تصادفی ساده صورت گرفت . این پژوهش کاربردی و از نوع نیمه آزمایشی با گروه پیش آزمون- پس آزمون بود. نتایج پژوهش نشان دادکه آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و مهارت حل مساله میزان مسیولیت پذیری دانش آموزاناهمالکار را افزایش می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.