اثربخشی یادگیری مشارکتی برخود تنظیمی یادگیری دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی یادگیری مشارکتی برخود تنظیمی یادگیری دانش آموزان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی یادگیری مشارکتی برخود تنظیمی یادگیری دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی یادگیری مشارکتی برخود تنظیمی یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی یادگیری مشارکتی برخود تنظیمی یادگیری دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف: این پژوهش با هدف تعیین اثربخشی یادگیری مشارکتی بر بهبود خودتنظیمی یادگیری دانش آموزان انجام شد.روش: روش پژوهشی، آزمایشی از نوع پیش آزمون _ پس آزمون با گروه کنترل بود. ابزارهای مورد استفاده شامل پرسشنامهخودتنظیمی یادگیری زیمرمان و ماتینزپونز (۱۹۸۶) بود و گروه آزمایشی به مدت ۸ جلسه ۴۵ دقیقه ای به شیوه مشارکتیآموزش دیدند. جامعه ی آماری پژوهش را کلیه پسران مقطع پایه اول متوسط شهر زاهدان در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵تشکیل دادند که با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای، ۶۰ نفر از آنها به صورت تصادفی انتخاب و در دو گروهآزمایشی و کنترل قرار گرفتند.یافته ها: نتایج تحلیل کواریانس نشان داد که یادگیری مشارکتی بر بهبود خودتنظیمی دانش آموزان موثر است.(P> 0/0001).نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاضر نشان داد آموزش یادگیری مشارکتی بر بهبود خودتنظیمی یادگیری دانش آموزان تاثیرداشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.