بررسی عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مشتری در بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن شعبات استان آذربایجان شرقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مشتری در بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن شعبات استان آذربایجان شرقی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مشتری در بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن شعبات استان آذربایجان شرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مشتری در بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن شعبات استان آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذار بر اعتماد مشتری در بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن شعبات استان آذربایجان شرقی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بررسی های علمی مختلف در ارتباط با جلب مشتریان به بانک ها نشان داده است که عوامل خاصی در جلب اعتماد مشتریان تاثیر بیشتری درمقایسه با سایر عوامل دارا می باشند. این عوامل به ترتیب عبارتند از: ارایه مشاوره های مفید، کارکنان، ارایه خدمات مکمل، شهرت و اعتبارسازمان در ذهن مشتریان، آمادگی جهت پاسخگویی به مشتریان، فن آوریها و فرایند های سازمان، تجارب قبلی مشتریان، برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان، انعطاف پذیری در ارایه خدمات. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و نظر ماهیت توصیفی و پیمایشی است و جامعه اماری ان مشتریان شعب بانک مسکن می باشد ونمونه اماری بدست امده به تعداد ۱۹۶ نفر بود که نتایج بدست امده نشان دهنده تاثیر مثبت عوامل بالا بر روی اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.