بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در اقتصاد جهانی جهت کسب مزیت های رقابتی، امروزه کسب و کارها بیش از گذشته به دانش مشتری توجه می کنند. در بانک ها به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته های مشتری و هم چنین ارایه خدمات یکسان در بانک های کشور، مشتری هیچ انگیزه ای برای مراجعه به بانک ها ندارد. بنابراین بانک ها موظف هستند تا نیازها و توقعات مشتری را شناسایی کنند و براساس آن، خدماتی نزدیک به انتظارات مشتری ارایه دهند. در این مقاله سعی بر این شده است که، نقش مدیریت دانش مشتری در بانک ها اعم از دولتی و خصوصی در ایران را مورد مطالعه و بررسی قرار دهد تا بانک ها نتایجی از قبیل بهبود عملکرد کارایی و کسب مزیت های رقابتی در بازارهای جهانی از طریق رضایت مشتری جلب کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.