بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت دانش مشتری در بانک های ایرانی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در اقتصاد جهانی جهت کسب مزیت های رقابتی، امروزه کسب و کارها بیش از گذشته به دانش مشتری توجه می کنند. در بانک ها به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته های مشتری و هم چنین ارایه خدمات یکسان در بانک های کشور، مشتری هیچ انگیزه ای برای مراجعه به بانک ها ندارد. بنابراین بانک ها موظف هستند تا نیازها و توقعات مشتری را شناسایی کنند و براساس آن، خدماتی نزدیک به انتظارات مشتری ارایه دهند. در این مقاله سعی بر این شده است که، نقش مدیریت دانش مشتری در بانک ها اعم از دولتی و خصوصی در ایران را مورد مطالعه و بررسی قرار دهد تا بانک ها نتایجی از قبیل بهبود عملکرد کارایی و کسب مزیت های رقابتی در بازارهای جهانی از طریق رضایت مشتری جلب کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.