بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طورگسترده توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرارمی گیرد، ارزش ویژه برند است. برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نمایند. ارزش ویژه برند که در دهه های اخیر تبدیل به یک مفهوم بسیار مهم در بازاریابی شد، ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود. ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری یک ساختار چند بعدی است که شامل جنبه های نگرشی ( تداعی برند، آگاهی از برند و کیفیت درک شده) وجنبه رفتاری (وفاداری به برند) می باشد. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک انجام می گیرد. این پژوهش کاربردی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان بانک ملت در استان گیلان تشکیل می دهند. باتوجه به نامحدود بودن جامعه آماری تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه به صورت تصادفی انتخاب گردید. جهت جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. برای جمع آوری اطلاعات ارزش ویژه برند از پرسشنامه ایزابل بیل (۲۰۱۱) و برای پذیرش بانکداری الکترونیکی از پرسشنامه ساخت محقق استفاده شد که ضریب آلفای کرنباخ آنها به ترتیب ۰/۸۱ و ۰/۸۳ می باشد. و روایایی پرسشنامه ها توسط متخصصین تایید شد. جهت آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد آگاهی از برند، کیفیت درک شده از برند، تداعی برند و وفاداری برند بر پذیرش بانکداری الکترونیک اثر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.