تاثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی چند رسانه ای آموزشی بر یادگیری و یادسپاریدرس ریاضی دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی چند رسانه ای آموزشی بر یادگیری و یادسپاریدرس ریاضی دوره ابتدایی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی چند رسانه ای آموزشی بر یادگیری و یادسپاریدرس ریاضی دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی چند رسانه ای آموزشی بر یادگیری و یادسپاریدرس ریاضی دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی چند رسانه ای آموزشی بر یادگیری و یادسپاریدرس ریاضی دوره ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و رشد و گسترش دانش بشری و ضرورت استفاده از تکنولوژی آموزشی هم از لحاظ بعد رسانه ای و هم از نظر مدیریت لازم به نظر می رسد جهت تقویت یادگیری، یادسپاری، خلاقیت و رشد همه جانبه دانش آموزان، فعالیت های یادگیری آنها مبتنی بر بهره گیری کامل از حواس آنها تنظیم گردد. این پژوهشاز نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش شبه آزمایشی و روش نمونه گیری آن به صورت تصادفی ساده بوده است. هدف در این تحقیق تاثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی )چند رسانه ای آموزشی( محقق ساخته بر میزان یادگیری و یادسپاری دانشآموزان در درس ریاضی پایه ششم ابتدایی در مقایسه با روش سنتی بود. این تحقیق در منطقه نوک اباد شهرستان خاش و در مدارس ابتدیی دخترانه انجام گرفت. تعداد نمونه ها ۶۰ نفر بود که ۳۰ نفر در گروه آزمایش و ۳۰ نفر در گروه کنترلقرار داشتند. روش استفاده از چند رسانه ای برای گروه آزمایش و روش تدریس سنتی برای گروه کنترل بکار گرفته شد. در این تحقیق از ابزار پیش آزمون و پس آزمون محقق ساخته استفاده شده است. قبل از اجرا از دانش آموزان یک آزمون دانش ریاضی )پیش آزمون ( به عمل آمد و تجزیه و تحلیل نتایج با استفاده از آزمون نشان داد که دو گروه تفاوت معنا داری با هم ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.