کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

درسالهای اخیر،توان کسب اطلاعات مفیددرزمان واقعی به طرزچشمگیری(اگر نگوییم عامل حیاتی موفقیت برای سازمانها) امابا اهمیت شده است.زمانیکه مدیران برای اتخاذ تصمیمات اختصاص میدهند شدیدا کاهش یافته است.فشارهای رقابتی،کسب وکارهاراملزم به اتخاذ تصمیماتی هوشمندانه کرده است، که مبتنی برداده هایاولیه کسب وکاراست .هوشمندی کسب و کار عاملی موثر برای تحلیل هدفمند کسب و کار و تحلیل رقبای سازمان به منظور اخذ تصمیمات راهبردی و حتی چرخشهای آنی می باشد. دریک نگاه گسترده ، موسسات مالی(بانکها)برای دومقصود اصلی نیاز به استفاده ازهوش تجاری دارند. ابتدا، برای انجام تجزیه وتحلیل کهمیتواند به آنها درتصمیم گیری بهترکمک کند.تجزیه و تحلیل به آنهاکمک میکندکه روندهای فعالیت را بشناسند و مراقبتها را برای مشتریان و شکایات مهم فراهم آورند.دوم،کمک زیادی به پیش بینی آینده رفتارمشتریوتقاضای بازارودرنهایت جلب رضایت مشتری میکند.دراین تحقیق به بررسی کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری (مطالعه موردی دربانک ملی ایران)پرداحته شده است.جامعه آماری این تحقیق را ۳۰۰ نفر ازکارکنان و ۳۰۰ نفرازمشتریان بانک ملی دراستان سیستان وبلوچستان تشکیل داده اند.هدف این پژوهشارزیابی کاربرد سیستم هوش تجاری در دوبخش رضایت مشتریان وعملکردبانکی بعنوان فرضیات اصلی تحقیق ،در بانک ملی ایران میباشد .در این تحقیق ازنمونه گیری قضاوتی وارایه پرسش نامه با نظر مدیران ارشد وکارکنان وفعالان عرصه بانکی در بانک ملی ایران استفاده گردیده که تجزیه وتحلیل داده ها بوسیله نرم افزار spssبرای تجزیه وتحلیل رگرسیون ونرم افزارlizrelبرای تجزیه وتحلیل مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است . همچنین نتایج حاصل از این تحقیق بیانگر ان است که هوش تجاری بادو فرضیه عملکرد بانک ورضایت مشتری ارتباط مثبت ومعنی دار امابا ضرایب همبستگی متفاوت ، دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.