عوامل جلب اعتماد نسبت به محتوای رسانه های ایجاد شده توسط کاربر یا مصرف کنندهCGM و تاثیر آن بر قبول پیشنهاد و تبلیغ دهان به دهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل جلب اعتماد نسبت به محتوای رسانه های ایجاد شده توسط کاربر یا مصرف کنندهCGM و تاثیر آن بر قبول پیشنهاد و تبلیغ دهان به دهان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل جلب اعتماد نسبت به محتوای رسانه های ایجاد شده توسط کاربر یا مصرف کنندهCGM و تاثیر آن بر قبول پیشنهاد و تبلیغ دهان به دهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل جلب اعتماد نسبت به محتوای رسانه های ایجاد شده توسط کاربر یا مصرف کنندهCGM و تاثیر آن بر قبول پیشنهاد و تبلیغ دهان به دهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل جلب اعتماد نسبت به محتوای رسانه های ایجاد شده توسط کاربر یا مصرف کنندهCGM و تاثیر آن بر قبول پیشنهاد و تبلیغ دهان به دهان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

کشورهای پیشرفته در زمینه تجارت الکترونیک و به طور خاص خرید اینترنتی از سالها پیش، بسترها و زیرساخت های لازم را بوجود آورده اند و در یک حرکت مستمر و منطقی و همه جانبه توانسته اند به نحو مطلوب از فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه تجارت استفاد ه نموده و از مزایای آن بهره مند شوند. یکی از مهمترین عوامل در تمایل مشتریان بهخرید اینترنتی، عوامل ذهنی است. گسترش نظرات جعلی و پرداخت آنلاین بدان معنی است که ایجاد و حفظ اعتماد مصرف کننده یک کار چالش برانگیز برای وب سایتهای میزبانی محتوای تولید شده توسط کاربر است. این مقاله به شکلموردی در زمینه نظرات مسافرتی آنلاین؛ یک مدل از عوامل ایجاد کننده اعتماد و پیامدهای آن برای محتوای ایجاد شده توسط کاربرCGM را مورد بررسی قرار می دهد. پنج عامل برای ایجاد اعتماد مصرف کننده نسبت بهCGMپیشنهاد شده است: اعتبار منبع، کیفیت اطلاعات، کیفیت وب سایت، رضایت مشتری، تجربه کاربر با CGMانتظار می رود که اعتماد قبول توصیه و تبلیغ دهان به دهان را پیش بینی کند. بررسی ها نشان می دهد که همه عوامل یاد شده به غیر از اعتبار منبع و تجربه کاربر بر اعتماد مصرف کننده نسبت بهCGM تاثیر میگذارد. اعتماد نسبت به یک وب سایتCGM قصد متقاضیان سفر برای دنبال کردن توصیه های کاربران دیگر را تحت تاثیر میدهد و تبلیغ مثبت دهان به دهان را ترویج میکند. جمع بندی ها همچنین نشان می دهد که کیفیت اطلاعات میتواند اعتبار منبع، رضایت مشتری و کیفیت وب سایت را پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.