جایگاه انتظارات در مدلهای رضایت حوزه مشتریان و شهروندان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه انتظارات در مدلهای رضایت حوزه مشتریان و شهروندان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه انتظارات در مدلهای رضایت حوزه مشتریان و شهروندان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه انتظارات در مدلهای رضایت حوزه مشتریان و شهروندان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه انتظارات در مدلهای رضایت حوزه مشتریان و شهروندان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مفهوم انتظارات نقش کلیدی در رضایت حوزه مشتریان و شهروندان ایفا می کند و رضایت مندی مشتریان وشهروندان یکی از معیارهای مهم سنجش عملکرد سازمانی بخش خصوصی و دولتی است. بدین منظور در این مقاله، به بررسی جایگاه انتظارات در برخی از مدلهای رضایت حوزه مشتریان و شهروندان پرداخته می شود. روش تحقیق اینپژوهش، مروری و توصیفی و روش گردآوری اطلاعات به صورت اسنادی-کتابخانه ای می باشد. نتایج به دست آمده حاکی از این است در مدل های رضایت حوزه مشتریان و شهروندان عامل انتظارات به عنوان یک عامل اصلی در نظر گرفته شدهاست و لذا توصیه می شود سازمان های بخش دولتی و خصوصی به اهمیت و جایگاه انتظارات در کسب رضایت و بهبود آن، نگاه ویژه ای داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.