بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

با نگاهی اجمالی به دنیای فعلی که دنیای رقابت میان شرکت های تجاری است، در می یابیم که آنچه باعث تمایز شرکت ها در این رقابت شده است توانایی آنها در ارایه محصولات بهتر در گستره وسیع تر،کمترین زمان ممکن و حفظ مشتریان وفادار به سازمان است. در این رابطه مدیریت ارتباط با مشتری می تواند قابلیت و توانایی موثری در ارتباط با جذب و حفظمشتریان، ایجاد نماید و سازمان توسعه یافته ای را با رهبری صحیح، استراتژی موثر و فرهنگ سازمانی آماده نماید. شرکتهای امروزی از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست یافته اند. ابزارها وفناوریهای انبار داده، داده کاوی و دیگر تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری، روشهایی هستند که فرصتهای جدیدی را برای تجارت فراهم کرده اند. در این مقاله به بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم. با مطالعه تحقیقات انجام شده می توان نتیجه گرفت که به وسیله داده کاوی می توان ارزش مشتریان را تعیین، رفتار آنها را پیشبینی و تصمیمات آگاهانه ای را در این رابطه به کار گرفت و همچنین داده کاوی سازمان ها را قادر می سازد تا از سرمایه داده هایشان بهره برداری لازم را بنمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.