بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با افزایش رقابت در عرصه بانکداری اینترنتی، وفاداری الکترونیکی مشتریان به عنوان کلید اصلی موفقیت بانکداری محسوب شده و یکی از مهم ترین وظایف بانک ها در جهت کسب مزیت رقابتی و حفظ بقا در فضای بانکداری الکترونیک است. بانکداری اینترنتی این امکان را برای مشتریان فراهم آورده که به راحتی محصولات و خدمات بانک های مختلف را مقایسهکنند و انواع معاملات بانکی الکترونیک را از طریق وب سایت بانک و در هر زمان و مکانی، با سرعت بالاتر و هزینه کمتر نسبت به شعب سنتی بانک اجرا نمایند. پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مبتنی بر اعتمادورضایت الکترونیک مشتریان و کاربران می پردازد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی واز نظر روش جمع آوری داده ها توصیفی همبستگی است. جامعه آماری را مشتریان بانکداری اینترنتی بانک انصار شهر رشت تشکیل می دهند که حداقلسابقه یک بار استفاده از وب سایت بانک را داشته اند، نمونه ۴۵۰ تایی به صورت تصادفی در دسترس انتخاب شد و داده های تحقیق توسط ابزار پرسشنامه (برگرفته ازپژوهش کاندو وهمکاران ۲۰۱۵ و لی و همکاران ۲۰۱۵ ) با طیف ۵ گزینه ای لیکرت وضریب پایایی ۰/۷۷۷ جمع آوری شدند و فرضیههای تحقیق به روش مدل یابی ساختاری sEM موردتحلیل قرار گرفته است. بر اساس یافتههای مدل یابی معادلات ساختاری بین اعتماد الکترونیکی با وفاداری الکترونیکی -۰/۵۷رضایت الکترونیکی با وفاداری الکترونیکی-۰/۵۱ اعتماد الکترونیکی با رضایت الکترونیکی-۰/۶۶ کیفیت خدمات الکترونیکی با اعتمادالکترونیکی ۰/۳۶ کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی ۰/۶۶ وتصویرذهنی ازبانک با رضایت الکترونیکی -۰/۶۷ ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.