بررسی رابطه تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان بود. تحقیق حاضر از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی، از لحاظ روش جزء تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی و از لحاظ شیوه گردآوری دادهها یک تحقیق کمی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان بانک ملی شهر همدان در سال ۱۳۹۵ بودند که به دلیل عدمدسترسی به تمامی مشتریان، تعداد افراد جامعه آماری نامحدود در نظر گرفته شد. نمونه آماری با توجه به جامعه آماری و با استفاده از جدول مورگان و کرجسی با روش تصادفی ساده به تعداد ۳۸۴ نفر برآورد گردید. ابزار اندازهگیری تصویر ذهنی، پرسشنامه ۱۹ سوالی باسر و همکاران ( ۲۰۰۹ ) و ابزار اندازهگیری وفاداری مشتریان، پرسشنامه ۱۸ سوالی لی و کانینگهام ( ۲۰۰۱ ) بود. پایایی پرسشنامه های تصویر ذهنی و وفاداری مشتریان با روش ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب۰/۹۳و۰/۸۳ به دست آمد. نتایج به دست آمده نشان داد که تصویر ذهنی با وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان دارای رابطه معنی داری است و ابعاد تصویر ذهنی از جمله خدمات، راحتی و آسایش، کیفیت، تنوع/ انتخاب، قیمت/ ارزش و فضای محیطی سبب ارتقای وفاداری مشتریان شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.