بررسی تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه شرکت بیمه پاسارگاد )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه شرکت بیمه پاسارگاد ) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه شرکت بیمه پاسارگاد )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه شرکت بیمه پاسارگاد )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه شرکت بیمه پاسارگاد ) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه شرکت بیمه پاسارگاد ) انجام شده است . این پژوهش از نظر هدف،کاربردی و از نظر ماهیت، توصیفی-پیمایشی و از نوع میدانی میباشد.مبانی نظری پژوهش،به روش مطالعه کتابخانه ای و داده های آن به وسیله نمونه گیری تصادفی و با استفاده از پرسشنامه سوآوری و پرسشنامه عوامل سازمانی با پایایی کلی۰/۸۰ بدست آمده است. در این پژوهشعلاوه بر روایی محتوا از نوع صوری از روایی همگرا و روایی تمایز استفاده شده که نتایج حاصل نشان دهنده تایید روایی است. جامعه ی آماری این پژوهش، مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد خوزستان میباشد. سوال اصلی این پژوهش این است که آیا کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت دارد برای پاسخ به سوال پژوهش، بررسی فرضیههاو تجزیه و تحلیل یافته های جمع آوری شده، از آمار توصیفی و آمار استنباطی با نرم افزارهایLisrel و SPSS استفاده شده است.جهتبررسی ویژگیهای جمعیت شناختی جامعه آماری، از آمار توصیفی و تحلیل واریانس استفاده شده است. به دلیل بررسی همزمان چندین متغیرو روابط بین آنها از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است.بر اساس نتایجبدست آمده تمامی فرضیه های پژوهش در سطح اطمینان % ۹۵ تایید شد. به علاوه، نتایج پژوهش نشان داد که مدل پژوهش با داده های جمع آوری شده از جامعه آماری مورد نظر برازش دارد. مقادیر شاخصهای نیکویی برازش در مدل نهایی، نشان دهنده مناسب بودن مدل میباشد. بدین ترتیب کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بطور مستقیم بر وفاداری مشتریان تاثیرمیگذارد. در پایان پژوهش نیز پیشنهاداتی متناسب با نتایج پژوهش ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.