اولویت بندی و نقش مولفه های تصویر ذهنی بر ارتقای احساس وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی و نقش مولفه های تصویر ذهنی بر ارتقای احساس وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی و نقش مولفه های تصویر ذهنی بر ارتقای احساس وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی و نقش مولفه های تصویر ذهنی بر ارتقای احساس وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی و نقش مولفه های تصویر ذهنی بر ارتقای احساس وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اولویت بندی و نقش مولفه های تصویر ذهنی بر ارتقای احساس وفاداری مشتریان بانک ملی شهر همدان بود. تحقیق حاضر از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی و از لحاظ روش جزء تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان بانک ملی شهر همدان در سال ۱۳۹۵ بودند که به دلیل عدمدسترسی به تمامی مشتریان، تعداد افراد جامعه آماری نامحدود در نظر گرفته شد. نمونه آماری با توجه به جامعه آماری و با استفاده از جدول مورگان و کرجسی با روش تصادفی ساده به تعداد ۳۸۴ نفر برآورد گردید. ابزار اندازهگیری تصویرذهنی، پرسشنامه ۱۹ سوالی باسر و همکاران ( ۲۰۰۹ ) و ابزار اندازهگیری وفاداری مشتریان، پرسشنامه ۱۸ سوالی لی و کانینگهام ( ۲۰۰۱ ) بود. نتایج به دست آمده نشان داد که مولفه های تصویر ذهنی از جمله راحتی و آسایش، تنوع/ انتخاب،قیمت/ ارزش و فضای محیطی بر وفاداری مشتریان تاثیرگذار هستند و همچنین بعد قیمت/ارزش بیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتریان داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.