اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر اهواز با روش ترکیبی AHP-SERVQUAL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
22 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر اهواز با روش ترکیبی AHP-SERVQUAL دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر اهواز با روش ترکیبی AHP-SERVQUAL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر اهواز با روش ترکیبی AHP-SERVQUAL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر اهواز با روش ترکیبی AHP-SERVQUAL :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف اولویت بندی شاخص های ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهراهواز با روش ترکیبیAHP-SERVQUAL انجام شده است. این پژوهش از لحاظ هدف مطالعهای کاربردی و از منظر روششناسی توصیفی- تحلیلی محسوب میشود، ابتدا بامطالعه ادبیات و مبانی نظریپژوهش شاخصهای پژوهش در قالب مدل سروکوال با ۵ شاخص استخراج شده است و با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی این شاخص ها اولویت بندی شده اند. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران ارشد شعب بانک ملت می شود که از صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند. ابزارمورد استفاده در این پژوهشپرسشنامه و مصاحبه بوده است. نتایج پژوهش نشان میدهد که از بین ابعاد اصلی مدل سروکوال، شاخص قابلیت اطمینان از اهمیت بسیار بالایی برخورد دارد است و بایستی برای این شاخص نسبت به سایر شاخصها اهمیت بیشتری لحاظ شود . در پایان پیشنهاد های پژوهش و پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی اورده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.