بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات لوگو (مورد مطالعه: محصولات مصرفی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات لوگو (مورد مطالعه: محصولات مصرفی) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات لوگو (مورد مطالعه: محصولات مصرفی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات لوگو (مورد مطالعه: محصولات مصرفی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات لوگو (مورد مطالعه: محصولات مصرفی) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات لوگو محصولات مصرفی در سطح شهر بندرعباس می باشد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و روش اجرا گراندد تیوری یا تحلیل محتوایی می باشد. که با انجام مصاحبه با ۶۰ نفر از مشتریان فروشگاه های رفاه و اتکا مرکزی در سطح شهر بندرعباس از طریق اشباع نظری صورت گرفته است، و نتایج پژوهش نشان می دهد که:%۳۸,۳ مصرف کنندگان نسبت به تغییر فرم لوگو احساس بی اعتمادی و حس تقلبی دارند، ۱۶,۷ % نشانه تغییر مدیریت، اهداف و استراتژی، ۱۱,۶ % ارایه کیفیت بهتر، بروز شدن، ۱۰ % کیفیت محصول مهم است نه تغییر، ۶,۷ % با اطلاع رسانی و معرفی آماده پذیرش تغییرات، ۱۰ % پذیرش تغییرات در صورت شناخت و اعتماد به شرکت.%۲۶,۷ تغییرات رنگ را نشانه بروز شدن و افزایش کیفیت، ۱۸,۳ % بی تفاوت نسبت به تغییرات رنگ لوگو ۱۸,۳ % اعتمادبه شرکت و پذیرش تغییرات، ۱۸,۳ % احساس بی اعتمادی، تردید و تقلبی بودن، ۱۰ % عدم پذیرش تغییر رنگ های نمادین، ۵% مقاومت در برابر تغییرات رنگ لوگو و در نهایت نیز ۳,۴ % افراد در صورت اطلاع رسانی و تبلیغات کافی تغییرات را می پذیرند. %۲۶,۷ مصرف کنندگان تغییرات فونت لوگو را نشانه افزایش کیفیت و جذابیت و بروز بودن، ۲۶,۷ % بی تفاوت نسبت به تغییرات فونت، ۱۸ .% احساس بی اعتمادی، تردید و حس تقلبی بودن محصولات، ۱۱,۶ % تغییرات فونت را نمی پذیرند، %۱۰ از مصرف کنندگان در صورت شناخت کامل تغییرات را می پذیرند و ۶,۷ % نیز در صورت اطلاع رسانی و تبلیغات کافی آن را می پذیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.