بررسی مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان مازندران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دنیای امروزه دیگر، منابع اقتصادی اصلی، سرمایه، منابع طبیعی، نیروی کار و . . . نیستند، بلکه منابع اقتصادی اصلی، دانش خواهد بود. بعد از قرن بیستم که قرن اقتصاد صنعتی بود، قرن بیست و یکم قرن اقتصاد اطلاعات و دانش می باشد. امروزه عملکرد سازمان ها را نمی توان صرفا بر اساس معیارهای مالی مورد ارزیابی و قضاوت قرار داد؛ زیرا پژوهش ها نشان داده است، ارزش بازاری سازمان ها و موسسات را عمدتا دارایی های غیرمالی که به آنها دارایی های نامشهود یا سرمایه های فکری اطلاق میشود، تعیین می کند. ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد شرکت ها به طور تجربی در کشورهای زیادی از جمله آمریکا، کانادا، چین، مالزی، آلمان و …. مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس، پژوهش کمی حاضر با هدف بررسی مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان مازندران انجام شد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش توصیفی پیمایشی و همچنین جامعه آماری که کلیه کارکنان تامین اجتماعی استان را در بر می گیرد برابر با ۴۵۰۰ نفر که براساس جدول مورگان ۳۵۴ نفر محاسبه گردید. نتایج پژوهش از تاثیر مثبت اجزای سرمایه فکری بر عملکرد شعب تامین اجتماعی استان مازندران حمایت کرده و در این میان، بیشترین تاثیرگذاری به سرمایه مشتری اختصاص دارد و سرمایه های ساختاری و انسانی در جایگا ه های بعدی قرار دارند. به علاوه، به عنوان مهم ترین سهم علمی پژوهش حاضر، مشخص شده است کهسرمایه مشتری، نقش میانجی در رابطه سرمایه های ساختاری و انسانی با عملکرد سازمانی ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.