بررسی رابطه بین سرمایه فکری با بازارگرایی (مطالعه موردی: سازمان اقتصادی کوثر در شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سرمایه فکری با بازارگرایی (مطالعه موردی: سازمان اقتصادی کوثر در شهر تهران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سرمایه فکری با بازارگرایی (مطالعه موردی: سازمان اقتصادی کوثر در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سرمایه فکری با بازارگرایی (مطالعه موردی: سازمان اقتصادی کوثر در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سرمایه فکری با بازارگرایی (مطالعه موردی: سازمان اقتصادی کوثر در شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این مطالعه به بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در سازمان اقتصادی کوثر شهر تهران پرداخته است.جهت اثبات فرضیه ها،کلیه کارکنان سازمان اقتصادی کوثر در شهر تهران به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند که تعداد آنها ۵۰۰ نفر می باشد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۲۱۷ نفر از به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده ها با استفاده ازپرسشنامه استاندارد سرمایه فکری بنتیس با ۲۸ گویه و همچنین پرسشنامه استاندارد بازارگرایی نارور و اسلیتر شامل ۱۹ گویه جمع آوری گردید. پرسشنامه ها با توجه به این که استاندارد بوده و در تحقیقات زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند، لذا از روایی مناسب برخوردار بوده و پایایی آنها به وسیله آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۴ % و %۸۷ تعیین شد. بر اساس آزمون همبستگی پیرسون و آزمون فریدمن نشان داده شد که بین سرمایه فکری و مولفههایآن (سرمایه انسانی،سرمایه مشتری و سرمایه شناختی) با بازارگرایی در سازمان اقتصادی کوثر شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد و بعد سرمایه انسانی بیشترین و بعد سرمایه ساختاری کمترین تاثیر را بر بازارگرایی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.