بررسی تاثیر تبلیغات تجاری اخلاقی بر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات تجاری اخلاقی بر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات تجاری اخلاقی بر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات تجاری اخلاقی بر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات تجاری اخلاقی بر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

نظریهپردازان بازاریابی معتقدند که تحقق اهداف شرکتهای تجاری بدون دستیابی به سطح مطلوبی از کیفیت روابط با مشتریان، مبتنی بر اعتماد متقابل، امکانپذیر نخواهد بود. اعتماد مشتریان، به عنوان یکی از مهمترین سرمایههای شرکت، میتواند زمینه را برای ایجاد رابطهای پایدار و با کیفیت میان شرکت و مشتریان فراهم آورد. در میان عوامل متعدد تاثیرگذار بر اعتماد، تبلیغات تجاری به عنوان اولین و قدرتمندترین ابزار ارتباطی شرکت با مشتریان، نقش مهمی در جلب نظر آنها نسبت به شرکت دارد. لذا، در نظر گرفتن عوامل اجتماعی، فرهنگی و بهطور کلی رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات تجاری، میتواند به عنوان یک الزام اخلاقی و حتی یک استراتژی مهم، شرکت را دربرقراری ارتباط هرچه بهتر با مشتریان خود و جامعه یاری نماید. پژوهش حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش، توصیفی-علی بوده و برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است. نمونه آماری شامل ۲۳۴ نفر از مشترکین وایمکس ایرانسل در شهر اهواز بوده که به روش نمونهگیری تصادفی طبقاتی انتخاب شدهاند. نتایج بدست آمده نشان میدهد، توجه به منافع مشتریان ، مسیولیت اجتماعی و رقابت سالم ، به عنوان اساسیترین اصول تبلیغات تجاری اخلاقی، تاثیر بسزایی در ایجاد و تقویت اعتماد مشتریان دارد. توجه به این اصول در طراحی تبلیغات در مرحله جلب مشتری، این امکان را به شرکت میدهد تا با برقراری ارتباطی مبتنی بر اعتماد، شرایط را برای پیریزی رابطهای مفید، محکم و سودآور با مشتریان مهیا نموده و با اتکا به پشتوانه اعتماد مشتریانش، در راه دستیابی به اهداف تجاری خود، بیش از پیش موفق باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.