مقایسه فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان در دوره های ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان در دوره های ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان در دوره های ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان در دوره های ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان در دوره های ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات :
تعداد صفحات :۳۰
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر به منظور مقایسه فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان آموزش دیده در دوره های ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات و معلمان آموزش ندیده در این دوره ها صورت گرفته است. جامعه آماری این تحقیق کلیه معلمان مقطع متوسطه شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بودند که از بین آنها تعداد ۱۲۰ نفر به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شد که از این تعداد، ۶۰ نفر مرد و ۶۰ نفر خانم بودند. از هر گروه۳۰ نفر دوره آموزشی را گذرانده و ۳۰ نفر این دوره را نگذرانده بودند. نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد که شامل ۵ بخش مجزا ( مشخصات فردی، فعالیت های طراحی، تدریس، ارزشیابی و پژوهش ) بود و روایی و پایایی آن نیز محاسبه گردید. داده های جمع آوری شده توسط روش های آمار توصیفی طبقه بندی شده و سپس با استفاده از آزمون T مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های مهم تحقیق به شرح زیر است: ۱- تفاوت معناداری بین معلمان آموزش دیده و آموزش ندیده در دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای طراحی فعالیت های آموزشی وجود ندارد. ۲- تفاوت معناداری بین معلمان آموزش دیده و آموزش ندیده در دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارایه تدریس وجود ندارد.۳- تفاوت معناداری بین معلمان آموزش دیده و آموزش ندیده در دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فعالیت های ارزشیابی آموزشی وجود ندارد. ۴- تفاوت معناداری بین معلمان آموزش دیده و آموزش ندیده در دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فعالیت های پژوهشی وجود ندارد. ۵- تفاوت معناداری بین فعالیت های آموزشی- پژوهشی معلمان آموزش دیده در دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات و معلمان آموزش ندیده وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.