بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان سیستان و بلوچستان ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان سیستان و بلوچستان ۱۳۹۵ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان سیستان و بلوچستان ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان سیستان و بلوچستان ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان سیستان و بلوچستان ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۳۹۵ می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ به حجم ۳۴۵ نفر بود که به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای و براساس فرمول نمونه گیری مورگان تعداد ۱۲۰ نفر به عنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفت. بعد از گردآوری داده ها، در تجزیه و تحلیل داده ها به روش توصیفی در این پژوهش برای مشخصات فردی و دموگرافیک از جداول فراوانی ( فراوانی، درصد فراوانی، فراوانی تجمعی). استفاده شده و برای بررسی فرضیات پژوهش از ضریب همبستگی کندال استفاده شده است. نتایج تحقیق نشانگر این موضوع بوده است که عوامل اجتماعی فرهنگی بر تمایل یا عدم تمایل به مصرف کالای ایرانی در بین دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.